drama aku cinta dia


Petua Tunjuk Ajar. Drama slot lestari menggantikan Raisha 2.


Pin On Quote Drakor

Menemukan gandingan Aiman Hakim dan Hannah Delisha.

. Bakal menemui penonton bermula 26 Disember 2018 setiap Rabu hingga Jumaat pukul 9. Aku Cinta Dia Episod 1Laila dikejutkan dengan ketidakhadiran Ikhwan dan wakilnya pada hari pertunangan mereka. Waktu siaran pada isnin hingga hari rabu 9 malam hingga 10 malam.

Drama ini akan bersiaran selama 20 episod tarikh siaran pada 26 disember 2018. Dibintangi oleh Syerinie Myra Sharnaaz Ahmad dan Luqman Hafidz. Drama 20 episod terbitan Saphire Screen diarahkan oleh Bahri Uma.

Drama Aku Cinta Dia. Laila kecewa Ikhwan tidak hadirkan diri di majlis pernikahan. Lantas dia membawa diri ke luar negara seorang diri untuk mendapatkan ketenangan hati.

Aku cinta dia lakonan oleh Aiman Hakim dan Hannah delisha. Aku Yang Merinduimu Episod 31 Tonton Drama Online. Honeymoon Episod 11 Tv 3 Tonton Drama Online.

Laila kecewa Ikhwan tidak hadirkan diri di majlis pernikahan. Aku Cinta Dia Drama Aku Cinta Dia diarahkan oleh pengarah Bahri Umar dan merupakan terbitan syarikat Sapphire Screen Sdn Bhd. Selamanya Suri Cinta Episod 9 Tonton Drama Online.

Dia Yang Ku Cinta Drama Lakonan Sharnaaz Ahmad Syerinie Myra Published by kelimerah Monday 25 November 2019 Nantikan drama adaptasi novel Dia Yang Ku Cinta karya Indah Hairani yang bakal muncul dalam slot Samarinda di TV3. Bakal menemui penonton bermula 26 Disember 2018 setiap Rabu hingga Jumaat pukul 9 malam di TV3. Murder By Moonlight Episod 2 Tonton Drama Online.

Instagram Hannah Delisha Aku Cinta Dia merupakan sebuah drama bersiri Melayu yang mula ke udara di TV3 pada 26 Disember 2018 melalui Slot Lestary. Aku Cinta Dia Episod 18 Laila dan Affan kembali ke vila untuk habiskan percutian seperti yang dijanjikan. Ku Punya Hati Episod 2 Tonton Drama Online.

Aku Cinta Dia drama - Wikiwand Aku Cinta Dia ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2018 arahan oleh Bahri Uma di bintangi oleh Hannah Delisha dan Aiman Hakim Ridza. Drama 20 episod ini diarahkan oleh Bahri Uma dan dibawah terbitan Saphire Screen Sdn Bhd. SINOPSIS AKU CINTA DIA Kisah hidup seorang gadis yang bernama Laila dalam meneruskan kehidupannya walaupun cinta yang dibina bersama bakal suaminya Ikhwan putus di tengah jalan.

Tetapi bila mereka kembali Sarina sudah berada di. Menampilan gandingan hebat seperti Aiman Hakim dan Hannah Delisha sebagai peneraju utama. Banyak shoot di luar negara nih.

Ikhwan hanya meminta maaf tanpa menjelaskan. Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Aku Cinta Dia NANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Aku Cinta Dia yang bakal mengisi slot Lestary di TV3. Cinta Hillang Kata Episod 15 Tonton Drama Online.

Drama 20 episod terbitan Saphire Screen diarahkan oleh Bahri Uma. Sinopsis Aku Cinta Dia TV3. Drama arahan Along Kamaludin terbitan AAida.

Lantas dia membawa diri ke luar negara seorang diri untuk mendapatkan ketenangan hati. Telah ditayangkan pada 26 Disember 2018 bermula jam 900 malam setiap hari Rabu hingga Jumaat. Menemukan gandingan Aiman Hakim dan Hannah Delisha.

Siri ini memulakan tayangan di Slot Lestary TV3 26 Disember 2018 mengantikan Raisha 2. Aku Cinta Dia Episod 15Affan sememangnya tidak menyukai adik tirinya Akbar tapi memandangkan dia adalah tetamu Laila dia terpaksa terima. Kisah hidup seorang gadis yang bernama Laila dalam meneruskan kehidupannya walaupun cinta yang dibina bersama bakal suaminya Ikhwan putus di tengah jalan.

Jodohku Babysitter Episod 21 Tonton Drama Online. Drama bersiri Aku Cinta Dia bakal mengisi slot Lestary di TV3. Oleh Mustazah GP pada 15 Feb 2020 kategori drama Kredit foto.

Siaran ulangan siri lakonan Hannah Delisha dan Aiman Hakim Ridza ini bakal menemui penonton di slot Dahlia TV3 mulai 15 Februari 2020. Aku Cinta Dia Episod Live Drama. Drama Aku Cinta Dia TV3 Drama bersiri Aku Cinta Dia bakal mengisi slot Lestary di TV3.


Rindu Awak Separuh Nyawa


Pin On Hotel Del Luna


Pin By 𝑏𝑙𝑜𝑑𝑦𝑏𝑡𝑡𝑟𝑓𝑙𝑦 On Andirazh Fotografi Remaja Orang Foto Teman


Pin Page


It S Okay To Not Be Okay


Pin On Sad


Pin Page


Pin By Ditaasy On Rekomend Film City Hunter Film Drama


It S Okay To Not Be Okay Ungkapan Lucu Motivasi Kutipan Lelucon


Al Andin Ikatan Cinta


Drama Aku Dia Dan Pinky Promise Naskah Anna Lee


It S Okay To Not Be Okay


Drama Sedih Cinta Kalah


Recomendasi Drakor Film Horor Terbaik Buku Film Film Bagus


Pin By Brave Sherni On Kaira Shivin Lover Casual Style Outfits Cute Girl Face Kitty Party Games


Pin On Happiness 2021


Adamaya Ep 2 Video Adamayaep2tonton Dramaadamayafullepisod Drama Online Streaming Video


Witch Romance Kdrama Drama Korea Rekomendasi Drama Orang Luka


Pin By Fernanda Longen On Rekomend Film Hwarang Drama Buku Pelajaran

Related : drama aku cinta dia.